Cheeky Quotes

Oct 16, 2013

Lagi... Luahan rasa


Salam aidiladha buat semua :)

Dek kerana sibuk dengan semester baru, dua bulan sudah tidak meluahkan rasa hati disini. Dalam dua bulan itulah bermacam perkara dan dugaan telah terjadi. 

Bertemu dan berpisah dengan si dia juga telah terjadi dalam dua bulan itu. *haaaa berpisah kejap jea pun. 

Sekarang ni, aku saja nak menulis dan meluahkan apa yang aku rasa. Rasa yang aku sendiri tak pastinya apa. Yang pastinya, bukan sedih mahupun duka.

Ini semua cerita mengenai si dia..

******

Dia,
Dia yang aku kenali tidak lebih setahun yang dulu,
Dia yang banyak membantu,
Dia yang selalu menghibur,
Dia yang bijak menyelesai untuk setiap perkara yang mengganggu.

Dia,
Dia ibarat abang pada mulanya,
Mati-mati aku menafikan hakikatnya,
Berusaha aku untuk tidak menunjuk rasa,
Untuk terus kekal bahagia.

Dia,
Kini insan yang disayang,
Insan yang sering dirindu,
kala dekat mahupun jauh,
Yang bisa buat ku terbayang-bayang.

Kini,
Aku perlu berjauhan,
Perlu kuat menjaga hati,
Untuk tidak terus menyepikan diri,
Di kala rasa itu menghadir dalam diri.

### ehemmm. 
Tetiba rasa nak menyanyi.
Walau tak berapa nak reti,
Kita bantai sajalahhh.. haaa

~ jika kau tiada wajah siapa harus ku tenung bila mencari ketenangan arakian suara siapakah kan membisikkan kata-kata cinta.. ~

**** Walau apa pun yang terjadi, kita harus ingat dan sedar bahawa DIA ada di atas sana. 

**** Hakikatnya kita dekat di saat berjauhan. hee

**** Tetapkanlah pilihan sebagai teman kekal abadi hingga akhir zaman..

p/s : ku tak mahu panggil abang lagi sebab ramai sangat yang panggil macam tu. hahahaha!

0 000 orang meluangkan masa bersama Shazie:

Post a Comment